پایان افسانه لئو؟
هرچند لیونل مسی تصمیم گیری در مورد آینده اش را به پایان فصل موکول کرد اما در میان اعضای رسمی باشگاه دیگر محبوبیت گذشته را ندارد.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 03 January 2021

به گزارش تابناک سمنان لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این روزها تبدیل به یک ابهام بزرگ برای بارسا شده است. از قرارداد او تنها شش ماه باقیمانده و مسی می تواند همین ژانویه با تیمی دیگر وارد مذاکره شود ولی او در مصاحبه اش تایید کرد که این کار را انجام نخواهد داد و منتظر پایان فصل می ماند.

 

 

انتخابات ریاست بارسا که 5 بهمن برگزار می شود و رئیس بعدی می تواند نقش مهمی در آینده مسی داشته باشد اما برخی منابع می گویند او تصمیمش برای جدایی را گرفته است. مسی تابستان امسال نیز رسما تقاضای جدایی داد ولی در نهایت موفق به ترک بارسلونا نشد.

 

در نظرسنجی صورت گرفته موندودپورتیوو از بیش از 200 عضو رسمی باشگاه بارسلونا بین 19 تا 23 دسامبر که نتایجشش دیروز و امروز منتشر شده، نیمی از اعضا در مورد تمدید با لیونل مسی تردید دارند.

 

 

 

 

14.5 درصد تحت هر شرایطی با مسی تمدید می کنند. 

37.7 درصد در صورتی که مسی از دستمزدش کم کند، حاضر به تمدید با او خواهند بود.

33.6 درصد معتقدند اگر مسی قصد جدایی دارد، باید به او اجازه داد.

13.2 درصد نیز معتقدند اصلا نباید تلاشی برای تمدید با او کرد و برای بازسازی تیم بهتر است مسی بارسا را ترک کند

 

به عبارتی 52.2 درصد تنها با تمدید لیونل مسی موافقند و 46.8 درصد با جدایی او مشکلی ندارند.

 

 

نکته جالب اینکه از میان کسانی که معتقدند تحت هر شرایطی با مسی تمدید کرد، تنها 13 درصد خواهان انتخاب شدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس بعدی هستند و 3.4 درصد نیز طرفداران ویکتور فونت دیگر نامزد انتخابات. 50 درصد این افراد هم خواهان انتخاب آگوستین بندیتو به عنوان رئیس اینده بارسلونا هستند.

لازم به ذکر است که در این نظرسنجی 52 درصد به لاپورتا به عنوان رئیس بعدی رای دادند و ویکتور فونت با 12 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

 

 

 

 

در مورد این دودستگی آشکار در میان اعضای بارسلونا و تردیدها در مورد تمدید با مسی احتمالا تابستان پرتنش فوق ستاره آرژانتینی نقش مهمی داشته است. بوروفکس ارسالی لئو برای جدایی از باشگاه و اصرار او برای این مهم باعث شده تا حداقل از چشم نیمی از اعضای باشگاه بیفتد. هرچند این نظرسنجی از همه اعضا نبوده اما می توان به نتایج خوبی در مورد شرایط فعلی مسی در میان اعضا رسید.

مسی فصل جاری درخشش گذشته را هم نداشته و چه از حیث گلزنی و چه پاس گل نشانی از سال های گذشته ندارد.  شش ماه دیگر مشخص می شود که مسی را بار دیگر با پیراهن بارسا خواهیم دید یا افسانه لئو در نوکمپ به اتمام می رسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار