مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر:
تابناکـ ـ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه تنها در مرکز استان بوشهر نماز جمعه برگزار نمی‌شود گفت: نماز جمعه فردا در ۲۴ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود .
کد خبر: ۹۲۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 31 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک،حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری ، با قدردانی از همکاری مردم در رعایت پروتکل بهداشتی و خدمات ارزشمند مدافعان جبهه سلامت در عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: در عرصه مقابله با کرونا گروه‌های جهادی خوش درخشیدند و خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف ارائه کردند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه هیچ شهرستانی در استان بوشهر قرمز و یا نارنجی کرونایی نیست گفت: با همکاری آحاد مردم در استان بوشهر تمام شهرهای استان بوشهر به وضعیت زرد رسید که برای تثبیت این وضعیت و رسیدن به شرایط سفید  ادامه رعایت پروتکل بهداشتی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه 25 شهر استان بوشهر دارای امام جمعه است افزود: بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری ائعه جمعه  فردا در 24 شهر 10 شهرستان استان بوشهر نماز جمعه برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری بیان کرد: فردا تنها در شهر بوشهر نماز جمعه برگزار نمی‌شود که امید می‌رود با بهبودی وضعیت کرونایی زمینه برگزاری نماز جمعه در مرکز استان فراهم شود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با تاکید بر استفاده دائم از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری نماز جمعه افزود: نمازگزارانی که ماسک همراه ندارند در ورودی جایگاه‌های نماز جمعه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار