فرماندار گیلانغرب گفت: همراهی و همکاری مردم برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس ضروری است.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰ 31 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کوروش محمودیان افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان گیلانغرب در زمینه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ زرد است و از ابتلای روزانه ۲۲ نفر در روز به روزانه یک مورد رسیده ایم که این وضعیت مرهون مشارکت مردم برای رعایت جدی موازین بهداشتی است.

وی اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در گیلانغرب یک هزار و ۳۷ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۲ تن فوت کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: واقعیت این است که ما هر بار که وضعیت را جدی نگرفته ایم شاهد اوج گیری ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان بوده ایم از این رو نیاز است که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا موازین بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیریم.

محمودیان اضافه کرد: خاکسپاری ها و مراسم ختم دلیل ابتلای مردم گیلانغرب به ویروس کرونا است که مردم باید همچنان از برگزاری دورهمی ها و شرکت در مراسم ختم و خاکسپاری ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: از مردم می خواهیم در صورت ابتلای خود یا فردی از خانواده، نزدیکان و یا همسایگان موارد مشکوک را از طریق سامانه ۴۰۳۰ به اطلاع کارشناسان بهداشتی برسانند تا درصورت نیاز اقدام های بعدی همچون آزمایش و یا خدمات مراقبتی و آموزش های لازم به آن ها ارایه شود.

او اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی نیز در شهرستان گیلانغرب در حال اجرا است و مراکز ۱۶ ساعته نیز برای مراجعه افراد و انجام آزمایش های لازم فعال است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار