لنو مانع از دبل علیرضا برابر لندن نشین ها
در بازی شب گذشته آرسنال و برایتون، علیرضا جهانبخش چندین بار با گرانیت ژاکا درگیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 30 December 2020

به گزارش تابناک سمنان در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، برایتون در استادیوم خانگی خود فالمر میزبان آرسنال بود ولی نتوانست از این فرصت استفاده کند و آنها با یک گل مغلوب شاگردان میکل آرتتا شدند.


در این بازی، گراهام پاتر از علیرضا جهانبخش به عنوان تک مهاجم تیمش استفاده کرد و او در نیمه نخست 3 بار فرصت این را داشت تا دروازه آرسنال و برند لنو را باز کند ولی بازیکن ایرانی برایتون در این دیدار بدشانس بود.


نخستین فرصت او در دقیقه 11 به دست آمد جایی که سانتر زمینی برناردو از سمت چپ به روی دروازه آرسنال روی پای جهانبخش نشست ولی ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.


در دقیقه 23 نیز یک توپ دیگر به روی دروازه ارسال شد که ضربه جهانبخش به بیرون رفت. در این لحظه مهاجم ایرانی برایتون که بابت از دست دادن این فرصت ناراحت بود، روی زمین نشسته بود و ژاکا به کمک او آمد و جهانبخش را از روی زمین بلند کرد.


در دقیقه 36 جهانبخش بازهم فرصت گلزنی داشت ولی یک تکل به موقع از مدافع آرسنال مانع این اتفاق شد. پاس زمینی گروس از سمت چپ درون محوطه جریمه به جهانبخش رسید ولی امیل اسمیث رو با تکلی به موقع، مانع از گلزنی جهانبخش در این دیدار شد.


اما ثانیه هایی بعد و در دقیقه 37 مهمترین فرصت برایتون به دست آمد. جهانبخش در میانه میدان با یک حرکت تکنیکی و زیبا گرانیت ژاکا را از بازی محو کرد و این بازیکن سوئیسی در میانه میدان نقش بر زمین شد. این حرکت در ادامه به یک موقعیت جدی تبدیل شد و پاس دوباره برناردو به جهانبخش رسید و ضربه محکم او به گوشه سمت چپ دروازه آرسنال را برند لنو به سختی و در دو ضرب جمع کرد.

 

ژاکا مانند کسانی که دچار آرتروز شده اند، حرکت می کند!

 

این همون کسیه که ما رو بیچاره کرد؟ (این فرد طرفدار چلسی است)

 

جهانبخش سزاوار تیمی بهتر از برایتون است، این همه استعداد (در برایتون) از بین رفته است.

 

فوتبال علیرضا جهانبخش به اندازه گفتن نامش دیوانه کننده است.

 

مهاجمان برایتون بسیار بد هستند، جهانبخش تنها کسی است که حریف را تهدید می کند.

 

جهانبخش ژاکا را پخت!

 

 

 


جهانبخش که قبلا موفق شده بود دروازه چلسی را باز کند، این بار نیز این فرصت را داشت تا با حرکتی که خودش به زیبایی و در میانه میدان آغاز کرده بود، دروازه دیگر تیم شهر لندن را باز کند ولی او در شب گذشته بدشانس بود که به این مهم دست پیدا نکرد و سد بزرگی به نام لنو مانع از تحقق این رویا شد.


بازیکن ایرانی برایتون که در دقیقه 65 نیز یک کارت زرد دریافت کرد، در دقیقه 74 از زمین بازی بیرون رفت و در نهایت آرسنال با تک گل لاکازت از سد برایتون گذشت تا تیم علیرضا جهانبخش در رده هفدهم جدول 20 تیمی باقی بماند و آرسنال نیز به رده سیزدهم صعود کرد.

 

 


در پایان این دیدار، علیرضا جهانبخش نمره 5 را در مقابل آرسنال کسب کرد که به نوعی ششمین بازیکن برتر تیمش در دیدار شب گذشته بود. ایو بیسوما با توجه به عملکرد خوبی که داشت، نمره 8 را بدست آورد و بهترین بازیکن برایتون لقب گرفت.


در فضای مجازی، هواداران برایتون از بازی خوب و تکنیکی جهانبخش تعریف کرده ولی برخی از آنها معتقد بودند که گراهام پاتر در پستی غیرتخصصی از جهانبخش استفاده کرده و اگر او در پست خودش به میدان می رفت، مرغ های دریایی نتیجه بهتری کسب می کردند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار