جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: وجود و حضور سردار سلیمانی برای منطقه و در کشور‌های درگیر بحران مانند حضور یک منجی بود.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 28 December 2020

ناگفته‌هایی از نقش تعیین‌کننده شهید سلیمانی در جبهه مقاومت / ماجرای اطاعت محض بشار اسد از حاج قاسم + فیلم

به گزارش تابناک سمنان سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار ما، با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی فرمانده‌ای مانند باقی فرماندهان بود با این تفاوت که، اما خداوند به وی انرژی و نورانیتی عطا کرده بود که سبب می‌شد بسیاری از افراد از ملیت‌های مختلف بدون اینکه به توان نظامی و میزان امکاناتی که در اختیار دارد توجه کنند، فرمانبردار وی باشند.

وی افزود: وجود و حضور سردار سلیمانی برای منطقه و در کشور‌های درگیر بحران مانند حضور یک منجی بود. مردم به او به چشم یک منجی نگاه می‌کردند کسی که به آن‌ها آرامش می‌داد.

جانشین فرمانده سپاه همدان با تشریح نقش بسیار مهم، حساس و تعیین کننده شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بیان کرد: اخلاصی که شهید سلیمانی در کار‌ها داشتند سبب شده بود حرف ایشان در مردم اثرگذار و نافذ باشد.

 

وی عنوان کرد: وقتی ایشان در عراق حاضر شده و در جمع مردم عراق و نظامیان آن‌ها سخنرانی کردند این اقدامشان سبب شد مردم و نظامیان منطقه جان تازه‌ای برای مقابله با جبهه تکفیری به دست آورند.

فرجی تصریح کرد: اگرچه وجود امکانات و تجهیزات نظامی اهمیت دارد، اما آنچه که سبب موفقیت می‌شود حضور گروه‌های مردمی و توان استفاده از آن‌ها در عرصه‌های مختلف است و شهید سلیمانی توان به کارگیری این ظرفیت‌ها را داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار