مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی در مکتب حاج قاسم در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 28 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور اظهار کرد: همزمان با ۱۳ دی ماه، اولین سالگرد شهادت سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی» برنامه های ویژه ای همگام با سراسر کشور در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مشخصه های مقاومت در مکتب ولایت، سید شهدای مقاومت در کلام ولایت، ویژگی های سید شهدای مقاومت، ویژگی‌های منحصر به فرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اصول مکتب قاسم سلیمانی، شاخص‌های مرتبط با حاج قاسم سلیمانی و درس هایی از مکتب حاج قاسم سلیمانی از جمله محورهای این برنامه ها در سطح کانون های فرهنگی و هنری است، با تاکید بر الگوگیری نسل جوان و نوجوان امروز از سیره و منش شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: استکبار جهانی، داعش و کسانی که ضد اسلام و ضد دین بودند را به وجود آوردند تا در راستای منافع و مطامع منحوس خودشان و ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گام بردارند اما جبهه مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی در مقابل آنان ایستاد و همه آنها را با زانو درآورد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ادامه داد: سردار سلیمانی، مشتاق شهادت بود و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دشمنان نظام و اسلام فکر می کردند که با شهادت ایشان جبهه مقاومت دچار از هم گسیختگی می شود اما یاران و فرزندان حاج قاسم در جبهه مقاومت نشان دادند که راه این سردار بزرگ ادامه دارد.

چراغی پور گفت: ما باید بتوانیم روحیه شهادت طلبی، ایستادن در برابر نظام استکبار، مقاومت و ولایتمداری حاج« قاسم سلیمانی» را در خود تقویت کنیم، ما باید روحیه حاج قاسم سلیمانی را در خود تقویت کنیم، اگر این نوع روحیه و رویه را داشته باشیم قطعا هیچ نقشه ای و هیچ تهاجمی نمی تواند در دل های ما راه پیدا کند.

وی با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: در این ایام برنامه های ویژه ای در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزار می شود که تبیین شخصیت و سیره این شهید بزرگ اسلام، از محورهای این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی« در مکتب حاج قاسم» از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود، برگزاری مسابقه فرهنگی و پیامکی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه های گرامیداشت یاد و خاطر شهید سردار سلیمانی است.

چراغی پور توزیع اقلام تبلیغی و فرهنگی، همکاری با ستاد گرامیداشت اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی به عنوان عضو اصلی ستاد، رونمایی از آثار مرتبط با شهید سردار سلیمانی به اهمکایر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اجرای برنامه های ویژه در فضای مجازی، برگزاری محافل انس با قرآن کرمی، اجرای شب شعر مجازی، نمایشگاه مجازی شهید سردار سیلمانی و همچنین گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فحری زاده نیز را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این ایام نام برد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار