بدمینتون‌بازان رعد قم مغرور از قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در آغاز دور برگشت به نخستین باخت خود در این رقابت‌ها تن دادند.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 26 December 2020

به گزارش تابناک قم، تیم رعد پدافند هوایی قم که با پیروزی‌های متوالی خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی نیم‌فصل را کسب کرده و تیم بی‌رقیب این لیگ را به خود اختصاص داده بود، در نخستین بازی دور برگشت طعم تلخ شکست را چشید.

مردان بدمینتون‌باز رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در یزد به مصاف تیم دانشگاه این شهر رفتند و بر عکس بازی نخست این فصل که در قم حریف یزدی خود را بردند، اما بازی برگشت را با حساب 3 بر 2 واگذار کردند.

مسابقات هفته ششم در شهرهای یزد، اردکان و اصفهان به انجام رسید و با پیروزی تیم‌های دانشگاه یزد، صنایع اردکان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همراه بود، در شرایطی که شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد قم در آزمون دانشگاه یزد رد شدند تا طعم تلخ نخستین باخت این فصل را مزه کنند.

در سایر مسابقات این هفته تیم شهرداری شهر بابک در میهمانی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه سه بر دو شکست خورد و تیم صنایع اردکان نیز در خانه خود با حساب پنج بر صفر ذوب‌روی صبای زنجان را برد ولی در جدول رده‌بندی تغییری به وجود نیامد و نماینده قم همچنان صدرنشین است.

این دوره از مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران با عنوان جام خلیج فارس و به شکل رفت و برگشت در10 هفته به انجام می‌رسد، در حالی که شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم باید دومین بازی خود از نیم‌فصل دوم را در خانه برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار