با آغاز برگزاری جشن های مراسم کریسمس در امریکا، خبر انفجار خودرو در شهر نشویل ایالت تنسی در صبح روز جمعه که به گفته پلیس عمدی بوده است، جامعه ایالت متحده را نگران کرد.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 26 December 2020

                                                   کریسمس با طعم تلخ انفجار در شهر نشویل آمریکا

به گزارش تابناک سمنان در اطلاع رسانی های اولیه پلیس اعلام کرد که به دنبال انفجار یک خودرو در ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح جمعه (به وقت محلی) سه نفر زخمی شده که به بیمارستان انتقال یافتند و وضعیت جسمانی آنان بحرانی نیست.

هنوز اطلاعات دقیق در مورد علت و مظنونان حادثه ارائه نشده و مقامات محلی و فدرال همچنان در حال بررسی علت این حادثه هستند.

اگرچه آخرین وضعیت افراد زخمی شده هنوز به روز رسانی نشده است اما خبرگزاری آسوشیتدپرس ساعتی گذشته گزارش داد که بقایای جسد یک نفر پیدا شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، هنوز مشخص نیست که بقایای این جسد متعلق به عامل، مسئول انفجار یا قربانی این حادثه است.

مقامات امنیتی معتقدند این انفجار عمدی بوده است اما به عامل یا عاملان احتمالی آن اشاره‌ای نکرده‌اند.

پلیس اف بی آی تحقیقات در مورد این حادثه را بر عهده گرفته و از مردم خواسته تا هر گونه اطلاعاتی را که ممکن است در مورد انفجار داشته باشند گزارش دهند.

دفتر آتش نشانس و همچنین اداره بازرسی تنسی نیز در تحقیقات کمک می کنند، علاوه براین سگ های آموزش دیده پلیس برای جستجوی بمب های احتمالی دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند.

روزنامه تنسی گزارش می دهد که چندین نفر برای بازجویی به حوزه مرکزی اداره اف بی آی منتقل شدند، اما پلیس از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این افراد خودداری کرده است.

پلیس نشویل اعلام کرد که برای بررسی بیشتر صحنه، خیابان های مرکز شهر بسته خواهد شد. سخنگوی اداره پلیس مترو نشویل گفت که محل انفجار "یک صحنه فعال" است.

به نوشته تنسی، در ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی اینترنت و خدمات تلفن در شهر نشویل با اختلال روبرو شده و پروازها در این شهر زمین گیر شده اند.

به دنبال قطع اینترنت و حادثه انفجار، اداره هواپیمایی فدرال پروازهای خروجی فرودگاه بین المللی نشویل را به طور موقت در حدود ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر متوقف کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار