فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۱ نفر عامل تغییر اطلاعات انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 23 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا شهرستان گچساران عنوان داشت با توجه به کسب رتبه مناسب در کنکور سراسری، یکی از رشته های مهندسی را انتخاب نموده اما در زمان اعلام نتایج، متوجه شدم کلیه اولویتهای انتخابی من تغییر کرده است لذا موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم با ورود به صفحه انتخاب رشته شاکی تمام اولویت های انتخابی وی را به رشته‌های نامناسب تغییر داده است.

موسوی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی، متهم را که خود نیز از شرکت کنندگان در کنکور سراسری بوده و با شاکی اختلافات شخصی داشته شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در فضای مجازی و با افراد غیر به اشتراک نگذارند و به شبکه‌های اجتماعی و هویت ها در این فضا اعتماد نکنند تا اطلاعاتشان مورد سوء استفاده سودجویان اینترنتی قرار نگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار