مجازی در "دست" توست ....
هواداران پرسپولیس هنوز نتوانسته اند اشتباه عجیب مهدی شیری را هضم کنند.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 20 December 2020

به گزارش تابناک سمنان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به بدترین شکل ممکن برای پرسپولیس و مهدی شیری به پایان رسید. شاگردان یحیی گل محمدی بخاطر دو اشتباه ساده، قهرمانی را از دست دادند.در دقیقه 53 دیدار دو تیم و در حالیکه بازی با تساوی یک – یک در جریان بود، توپ ارسالی از سمت راست زمین را مهدی شیری به شکل عجیبی با دست راست و قبل از رسیدن توپ به جونیور مهاجم اولسان دفع کرد.


داور قطری مسابقه در جریان بازی متوجه برخورد این توپ به دست شیری نشد و پس از اینکه کمک داور ویدیویی او را به کنار زمین فراخواند، عبدالرحمن جاسم داور قطری پس از بازبینی صحنه، این صحنه را خطای پنالتی تشخیص داد.


جونیور نگرائو که در نیمه نخست نیز از روی نقطه پنالتی توانسته بود دروازه حامد لک را باز کند، این بار نیز موفق شد تیمش را به گل برساند تا نماینده کره جنوبی در پایان بازی با دو گل از روی نقطه پنالتی، از سد پرسپولیس عبور کرده و به مقام قهرمانی برسد.


اما خطای هند عجیبی که مهدی شیری در درون محوطه جریمه مرتکب شد، باعث شد رویای هواداران پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی به باد برود. آنها هنوز هضم نکرده اند که چرا شیری در آن نقطه از زمین با دست برای زدن توپ اقدام کرد.


در فضای مجازی نیز هواداران پرسپولیس نسبت به خطای پنالتی شیری واکنش های زیادی داشتند. آنها با ارسال توئیت های فراوانی، ضربه او را به دست خدا و هند معروف دیه‌گو مارادونا تشبیه کردند و البته استفاده از عبارت معروف نقی معمولی در پایتخت  سندرم دست بی قرار هم محتوایی بود که بارها تکرار شده بود.


 در زیر تعدادی از توئیت های هواداران پرسپولیس را مرور می کنیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار