معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از ساخت مدرسه برای اتباع خارجی در استان خبر داد و گفت: مدرسه و درمانگاه اتباع و امور مهاجرین خارجی با اختصاص چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری  خواستار توجه بیشتر به مدارس خصوصی شد و اظهار کرد: در این وضعیت کرونایی و شرایط سخت اقتصادی رغبت مردم برای فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی کمتر است و این کار این مدارس را سخت‌تر کرده است.

وی افزود: در استان ایلام حدود ۶۰۰ نفر در حال حاضر در مدارس غیر انتفاعی فعالیت دارند که متأسفانه بلاتکلیف هستند و باید در این شرایط مورد حمایت قرار گیرند.

نوذری در ادامه از ساخت مدرسه برای اتباع خارجی در استان خبر داد و گفت: مدرسه و درمانگاه اتباع و امور مهاجرین خارجی با اختصاص چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.

معاون استانداری ایلام، با عنوان این مطلب که این اعتبار برای احداث یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه به همراه یک درمانگاه در شهرک شهید کشوری (سرطاف) از توابع شهرستان ایلام اختصاص یافته است، اضافه کرد: از این میزان اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای احداث مدرسه ۱۲ کلاسه و ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای ساخت درمانگاه در این منطقه هزینه می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در خصوص وضعیت مدارس و فعالیت دانش آموزان، گفت: هرگونه تصمیم گیری در این خصوص بسته به نظر ستاد کرونا دارد و فعلاً بر اساس آنچه که ستاد کرونا مشخص کرده است تمامی فعالیت‌ها مدارس استان به شکل مجازی و غیر حضوری است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار