مشکوک به رباط صلیبی
مصدومیت شدید و دردناک نیمار و اشک های بی وقفه او در هنگام خروج از زمین، شب کابوس وار پی اس جی را تیره تر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 14 December 2020

به گزارش تابناک سمنان  پی اس جی امشب در زمین خود با یک گل بازی را به لیون باخت و صدر جدول را از دست داد ولی خبر بدتر برای این تیم و هوادارانش، مصدومیت شدید نیمار در دقیقه 96 بازی بود.

تنها چند روز پس از برتری 5-1 بر باشاک شهیر که با هت تریک نیمار همراه بود، ستاره برزیلی با یک مصدومیت جدید روبرو شد.

 

 

 

او در طول بازی توسط مدافعان لیون مهار شده بود و در میانه زمین مشغول دریبل زنی بود تا بتواند آخرین شانس های رسیدن به گل تساوی را امتحان کند که با خطای شدید تیاگو مندز سرنگون شد.

مچ پای چپ نیمار در این صحنه به شدت آسیب دید و او با بالا بردن دست خود، همه را از مصدومیت وخیمش آگاه کرد. تیم پزشکی به سرعت وارد زمین شد و نیمار را با برانکارد به بیرون زمین منتقل کرد. اشک های نیمار بند نمی آمد و اینطور به نظر می رسد که او با یک مصدومیت طولانی مدت دیگر و شاید رباط صلیبی مواجه شده که به معنای از دست رفتن فصل برای اوست.

 

 

 

 

 

 

روی نیمار امشب شش بار مرتکب خطا شدند(بیش از هر بازیکنی) و این سومین مصدومیت فصل اوست. از سال 2017 که نیمار به پی اس جی پیوسته، دو بار با مصدومیت طولانی مدت روبرو شده که برای پی اس جی تاوانی سنگینی همچون حذف از لیگ قهرمانان را در پی داشت. فصل گذشته که نیمار مصدومیتی جدی نداشت، پی اس جی تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرد.

اکنون باید دید گزارش نهایی تیم پزشکی پی اس جی چه خواهد بود.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار