استاندار اردبیل گفت: در راستای کمک به تحقق سال جهش تولید و برنامه‌ریزی در این زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استان قوت گرفت و با ۲۵۰ درصد افزایش بودجه عمرانی استان توانستیم گام‌های خوبی در این زمینه برداریم.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 12 December 2020

 اکبر بهنامجو صبح امروز در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای کمک به تحقق سال جهش تولید و برنامه‌ریزی در این زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استان قوت گرفت و با 250 درصد افزایش بودجه عمرانی استان توانستیم گام‌های خوبی در این زمینه برداریم.

وی با اشاره به این که در راستای افزایش اعتبار برای راه و راه‌آهن نیز اقدامات خوبی انجام یافته است بیان کرد: بر همین اساس با پیگیری‌ها و بررسی‌های به عمل آمده یک هزار و 50 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل اعتبار در حال جذب است که بدون شک تا حد قابل توجهی سرعت اجرای آن را افزایش داده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: به دنبال فعال‌سازی واحدهای راکد استان هستیم تا بتوانیم تا پایان امسال در راستای برگرداندن آن‌ها به چرخه فعالیت به اهداف خود دست یافته و برای توسعه استان گا‌م‌های خوبی برداریم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

بهنامجو ادامه داد: همکاری خوب بانک‌های عامل برای حمایت از واحدهای تولیدی لازمه اساسی است و در این زمینه نیاز است تا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم با رفع مشکلات پیش رو به تمامی اهداف مربوطه دست یابیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت ما دستیابی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق رونق تولید است که بر همین اساس با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود به دنبال حل مشکلات پیش رو هستیم تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر پیشگام باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار