حمیدرضا مداح:
به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدیدشده است، گفت: کارت بازرگانی تا پایان دی‌ماه اعتبار دارد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 10 December 2020

مراحل، مزایا و شرایط اخذ کارت بازرگانی

 

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان سمنان صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدیدشده است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت جلوگیری از همه‌گیری این ویروس اعتبار کارت‌های بازرگانی تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی بابیان اینکه رفع مشکلات ایجادشده برای متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی در دستور کار این سازمان است، خاطرنشان کرد: طرح تمدید خودکار اعتبار کارت بازرگانی برای جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان با توجه به‌ضرورت عملیاتی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان سمنان اجرایی شد.

حمیدرضا مداح با اشاره به اینکه در این مدت چهار مورد کارت بازرگانی در استان تعلیق و ۱۱ فقره نیز تغییریافته است، افزود: کارت بازرگانی به‌عنوان مجوز فعالیت در امر صادرات و واردات محسوب می‌شود.

مداح اضافه کرد: بر اساس بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی صدور مجوز در کشور برای تمام فعالیت‌ها و کسب‌وکارها و مشاغل تا تاریخ یکم بهمن‌ماه تمدید می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار