علیرضا شریفی نژاد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تامین جو مورد نیاز دام سبک عشایر استان سمنان به صورت ویژه، موردی و مستمر پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 09 December 2020

علیرضا شریفی نژاد روز چهارشنبه در نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات عشایر استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: در اتاق معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان همواره به روی دامداران و عشایران غیور استان باز است و با تمام توان برای گره گشایی از مشکلات این عزیزان تلاش می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در وهله اول جو موجود در انبار‌های دولتی به صورت عادلانه توزیع شود و با تلاش مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی برای تامین خوراک دام عشایر در کوتاه مدت و میان مدت تلاش خواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی در کمبود کالا‌های اساسی و یا خوراک دام، احتکار کالا از سوی دلالان است که باید به طور ویژه با این متخلفان برخورد شود.
شریفی نژاد تصریح کرد: مسئولان اجرایی استان با جان و دل در کنار دامداران و عشایران استان هستند و به طور کامل مشکلات این قشر فرهیخته و جهادگرا قابل درک است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در وهله اول ۵۰۰ تن جو برای خوراک دام عشایر استان در نظر گرفته شد که دستگاه‌های اجرائی برای توزیع عادلانه جو تامین شده بکوشند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار