طرح ۳۰۷۰ گامی نو درخدمت رسانی؛
به گزارش تابناک سمنان: سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با تأکید بر لزوم تقویت خدمات غیرحضوری در استان گفت: ۸۰ هزار نسخه الکترونیکی در مراکز درمانی سمنان صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 05 December 2020

تامین اجتماعی استان سمنان هیچ محدودیتی برای همکاری با مراکز درمانی ندارد

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی گامی نوین در مسیر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و ذینفعان سازمانی است، اظهار داشت: در این مدت حدود ۸۰ هزار نسخه به‌صورت الکترونیکی در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان صادرشده است.

وی تأکید کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی رایگان در مراکز ملکی سازمان فراهم بودن زمینه بهره‌مندی بیمه‌شدگان از سایر خدمات موردنیاز در بخش درمان غیرمستقیم موجب رضایتمندی ذینفعان سازمانی شده است.

سید مجتبی اکرم با اشاره به اینکه با اجرای کامل این پروژه و رونمایی از خدماتی که به‌طور کامل غیرحضوری شده است سالانه حدود ۷۰ میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد، افزود: حذف دفاتر درمانی و اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک از اقدامات اساسی سازمان در تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان است.

اکرم بابیان اینکه طرح نسخه الکترونیک یک طرح ملی بوده و نشان از ارتقا بخش درمان سازمان به شیوه‌های نوین خدمت‌رسانی در راستای تکریم بیمه‌شدگان است، خاطرنشان کرد: پرداخت و به‌روزرسانی مطالبات مراکز طرف قرارداد به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقا جایگاه خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان سازمانی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه هشت درمانگاه و یک بیمارستان ملکی تحت مدیریت این سازمان قرار دارد، اضافه کرد: سطح‌بندی ارائه خدمات در مراکز درمانی زمینه دسترسی مناسب و توزیع عادلانه خدمات درمانی را برای بیمه‌شدگان فراهم می‌سازد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار