فرمانده انتظامی استان سمنان:
فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف پنج خودروی حامل گوشت و دام غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: در این ارتباط پنج نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 03 December 2020

توقیف ۵خودروی حامل گوشت و دام غیر مجاز در سمنان/۵ نفر دستگیر شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سردار عبدالله حسنی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه پنج خودروی حامل گوشت و دام غیرمجاز در سمنان توقیف شدند، تاکید کرد: سه کامیون و دو نیسان قصد داشتند محموله ۱۳ میلیارد ریالی را از سمنان عبور دهند.

وی با بیان اینکه بار این خودروها مرغ گوشتی، تخم مرغ و گوشت قرمز بوده است، ابراز کرد: این محموله به صورت غیرمجاز و خارج از شبکه، توزیع حمل و نگهداری می‌شد که با تلاش مأموران انتظامی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این محموله شامل هفت تن گوشت قرمز، شش هزار مرغ گوشتی و هشت تن تخم مرغ بوده است، بیان کرد: تلاطم‌های موجود در بازار مرغ و تخم مرغ سبب شده برخی سودجویان و دلالان فرصت طلبی کرده و به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه مرغ و تخم مرغ تولیدی استان را به خارج از سمنان انتقال دهند که با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

حسنی مبنی بر دستگیری متخلفان، از دستگیری پنج نفر در این باره خبر داد و گفت: اخلال در بازار و معیشت مردم مورد مماشات پلیس و دستگاه قضائی قرار نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار