کد خبر: ۹۲۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 02 December 2020

علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: نمی‌خواهم مثل برخی مربیان که برنده می‌شوند بگویم خوب بودیم. ما بازی پایاپای با مس رفسنجان داشتیم. در سه بازی گذشته فقط مقابل سپاهان چنین بازی پایاپایی را داشتیم و در بازی‌های دیگر تیم برتر بودیم. من و ربیعی تحت فشار بودیم ولی من تحت فشار 30تا 35 میلیون هوادار آذری زبان بودم. امروز باید بگویم تجربه محمد عباس زاده باعث برنده شدن ما شد. اگر مس از شانس‌های گلزنی خود استفاده می‌کرد عرصه به ما تنگ می شد.

وی افزود: وقتی می‌بینید که بازی‌ها با یک گل تمام می‌شود به این دلیل است که هواداری نیست که تیم ها را رو به جلو فرا بخواند. ما استرس بیشتری داشتیم و به بازیکان هم گفتم که قرار نیست زیبایی فوتبال همیشه وجود داشته باشد. ما یک خانواده هستیم و برای هواداران می‌جنگیم و این برد را به خانواده بازیکنان و هواداران تراکتور تقدیم می‌کنیم این برد ناقابل است.

منصوریان عنوان کرد: اصول حرفه‌ای می‌گوید در مورد سرمربی حریف صحبت نکنید ولی از مسئولان مس می‌خواهم این مربی را نسوزانند. این تیم مس در لیگ برتر خواهد ماند و مهم ترین مساله این است که در فضای علمی ورود کرده و این شانس را از این مربی نگیرند. حرف دل محمد را من باید بزنم. در سن و سال کمتر چنین دردی را تجربه کردم و ببخشید که من دخالت کردم.

وی در مورد اینکه هجمه نسبت به تیم مس وجود دارد، گفت: من دوباره ورود می‌کنم به این مساله که تیم ربیعی به لیگ برتر آمد بازیکنان خوبی از لیگ یک دارند و زمان می‌خواهند که مثل زنجیر‌های کوچ وصل شوند و یک زنجیر بزرگ تشکیل بدهند و تیم‌هایی که به لیگ برتر می آیند محکوم به ماندن هستند، خم رنگرزی نیست که یکدفعه تیم آماده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :