کد خبر: ۹۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 02 December 2020

اگر شایعه جدید پخش‌شده در کره جنوبی درست باشد، گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ درواقع ارزان‌تر از گوشی‌های نسل قبل خواهند بود.

طبق گفته یک افشاگر کره‌ای از طریق سم موبایل (SamMobile)، سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 را بین ۸۴۹ تا ۸۹۹ دلار قیمت‌گذاری کند. در مقایسه، قیمت پایه گلکسی S20 از ۹۹۹ دلار شروع می‌شد. پس در این صورت، نیازی به پرداخت بیش از هزار دلار برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نسل جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نخواهد بود.

به همین ترتیب، قیمت گلکسی S21 پلاس چیزی بین ۱۰۴۹ تا ۱۰۹۹ دلار خواهد بود. در مقایسه، گلکسی S20 پلاس اوایل سال جاری با قیمت ۱۱۹۹ دلار به بازار عرضه شد. همچنین، گلکسی S21 الترا سامسونگ که گفته می‌شود اولین گوشی سری گلکسی S سامسونگ با پشتیبانی از S Pen خواهد بود، ممکن است در ایالات‌متحده قیمتی بین ۱۲۴۹ و ۱۲۹۹ دلار داشته باشد.

این افشاگر همچنین اضافه کرد که قیمت‌ها هنوز نهایی نشده‌اند. بنابراین، باید دید آیا سامسونگ درواقع سری گلکسی S21 را با قیمت پایین‌تری نسبت به سری گلکسی S20 روانه بازار خواهد کرد یا خیر. برای اطلاع از این موضوع نیاز نیست برای مدت طولانی صبر کنیم زیرا انتظار می‌رود سامسونگ در اواسط ژانویه در رویداد آنپکت (Unpacked) به‌طور رسمی از سری گلکسی S21 رونمایی کند.

با توجه به مشخصات فنی فاش شده آن‌ها، گوشی‌های آینده سری گلکسی S21 فقط در موارد قابل پیش‌بینی نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقا می‌یابند. انتظار می‌رود جانشینان سه گوشی برتر اندرویدی سامسونگ در سال ۲۰۲۰ از تراشه ۵ نانومتری اکسینوس ۲۱۰۰ و ماژول دوربین عقبی طراحی‌شده جدید استفاده کنند. ازلحاظ نرم‌افزاری، گوشی‌های پرچم‌دار آینده از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار