مربی تیم هندبال پاس ناجای قم با بیان اینکه نتیجه سه بازی آینده برای این تیم حیاتی است گفت: با همه مشکلات مالی که گریبان این تیم را گرفته، امیدواریم با کسب امتیازهای لازم در این مسابقات، صعود خود به مرحله بعد لیگ برتر هندبال را قطعی کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 02 December 2020

به گزارش تابناک قم، محسن ولیان با اشاره به آغاز مسابقات مرحله اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال  افزود: این رقابت ها از ۱۹ آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه یک و ۲ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: تیم هندبال پاس ناجای قم در روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه به مصاف ذوب آهن اصفهان، روز جمعه ۲۱ آذرماه به مصاف پرسپولیس بهبهان و روز یکشنبه ۲۳ آذرماه در مقابل نفت و گاز گچساران صف آرایی می کند.

مربی تیم هندبال پاس ناجای قم در ادامه با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: در جلسه هایی که روزهای اخیر با مدیرکل ورزش و جوانان قم داشته ایم، قول هایی برای کمک به این تیم تا پیش از اعزام تیم به مسابقات دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال دادند.

ولیان افزود: وعده مدیرکل ورزش و جوانان قم برای حمایت از تیم هندبال پای قم در مسابقات لیگ برتر موجب ‌ دلگرمی بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.

وی سطح آمادگی بازیکنان این تیم را خوب دانست و اظهار داشت: تیم هندبال پاس ناجای قم یکی از شانس های صعود به مرحله بعدی لیگ برتر هندبال است که تحقق وعده مسئولان ورزش استان پیش از آغاز مسابقات پیش رو موجب افزایش انگیزه بازیکنان این تیم می شود.

مربی تیم هندبال پاس ناجای قم همچنین با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی علیرضا ربیعی سرمربی حادثه دیده این تیم گفت: در حادثه رانندگی که طی روزهای اخیر برای وی رخ داده است متاسفانه به صورت و چشم های وی آسیب زیادی وارد شده است.

ولیان ادامه داد: روز گذشته سرمربی تیم هندبال پاس قم در شیراز تحت عمل جراحی قرا گرفته است که نتیجه این عمل در روزهای آینده مشخص می شود که امیدواریم وی بینایی خود را به دست آورد.

هندبال پاس قم سال گذشته با تکیه بر ظرفیت جوانان بومی پس از هفت سال موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر شد و این مهم در حالی رقم خورد که این تیم با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده و هست.

دور رفت فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان کشور طی دو مرحله برگزار شد که مرحله رفت این مسابقات در روز جمعه، ۲۳  آبان ماه به پایان رسید.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم و پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار