دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپای تهران در ورزشگاه نقشِ جهان اصفهان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 01 December 2020

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای تهران از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار طلایی‌پوشان اصفهان با هدایت مُحرم نویدکیا که بازی قبلی خود را در خانه حریف مقابل تراکتورسازی با پیروزی سپری کرده بودند در مقابل سایپا با روحیه مُضاعف به میدان رفتند و در همان ابتدای بازی چند موقعیت روی دروازه حریف تدارک دیدند که در دقیقه ۶ دیدار سجاد شهباززاده روی پاس جلال‌الدین علی محمدی، گل این تیم را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۳ بر روی ارسال کُرنر محسن مسلمان بازیکن فصل قبل سپاهان، مجید علیاری بازیکن تیم میهمان توانست گل تساوی را به ثمر برساند و نتیجه را یک بر یک کند.

علیرضا مرزبان در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل سایپا افزود: در این بازی می‌خواستیم حریف را تحت فشاور قرار دهیم و گلزنی کنیم اما خیلی ساده موقعیت‌های گلزنی خود را از دست دادیم و نتیجه بازی مساوی شد.

وی با بیان‌اینکه در این دیدار تیم ما وارد نبردهای یک به یک و فیزیکی شد، افزود: در دیدار امروز تیم سایپا از سپاهان یک امتیاز گرفت و توانست به هدف خود برسد و خوشحال اصفهان را ترک کند.

مرزبان اظهار داشت: درست است که این بازی را تساوی کردیم ولی کیفیت فوتبال سپاهان در حال تغییر و پیشرفت است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند موقعیت گل هم داشتیم ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما در مجموع در نیمه نخست، بازی خوبی نکردیم.

 ابراهیم صادقی گفت: در نیمه نخست، تیم ما عقب نشست و سپاهان بر بازی مسلط شد و توانست موقعیت ایجاد کند، گرچه تیم ما هم فرصت‌های برای گلزنی داشت.

صادقی اظهار داشت: در نیمه دوم، روند بازی را در اختیار داشتیم و به غیر از گلی  که به تیم سپاهان زدیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم که می‌توانستیم برنده میدان باشیم.

برچسب ها: سپاهان ، فوتبال ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار