حمیدرضا مداح:
به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در هشت ماه ابتدای سال دو هزار و ۷۰۰ سفارش واردات کالا به استان به ارزش ۵۲۰ میلیون دلار ثبت شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 30 November 2020

تامین مواد اولیه با قیمت مناسب، چالش جدی ۹۳ کارگاه قالیبافی در استان سمنان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه در هشت ماه ابتدای سال جاری دو هزار و ۷۰۰ سفارش واردات کالا به استان ثبت‌شده است، اظهار داشت: ارزش این کالاهای صادراتی ۵۲۰ میلیون دلار برآورد شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان با تأکید بر اینکه در این مدت ۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان صادرشده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶۴ فقره مجوز برای تمدید و ۲۹ فقره برای صدور کارت بازرگانی ثبت‌شده است.

حمیدرضا مداح با اشاره به اینکه در این مدت بیش از سه هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالا در استان به ثبت رسیده است، افزود: کالاهایی از قبیل ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره در استان موردبررسی قرارگرفته است.

مداح بابیان اینکه ۱۱ مورد مجوز برای تغییر کارت و چهار مورد برای تعلیق آن صادرشده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادرشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار