به نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن (Activision) قصد دارد باز‌سازی نسخه‌ی سوم سری Modern Warfare را در سال اینده عرضه کند اگرچه همانند بازسازی نسخه‌ی قبلی نباید انتظار ارائه‌ی بخش‌چندنفره باشیم.
کد خبر: ۹۲۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 29 November 2020

به گزارش تابناک سمنان بر اساس گزارش‌های منتشر شده، عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 یک بازسازی دریافت خواهد کرد که البته بازیابی بخش داستانی محتمل‌تر به نظر می‌رسد. این گزارش از سوی کانال توییتر Modern Warzone به اشتراک گذاشته شده است. از طرفی به نظر می‌رسد شایعه‌های مربوط به این بازسازی در میان جامعه‌ی بازی‌بازان Warzone بالا گرفته و در حال حاضر عده‌ی زیادی باور دارند که Modern Warfare 3 Remastered مراحل توسعه را طی می‌کند. در حال حاضر صحبتی از بخش چندنفره و وجود آن در کنار قسمت داستانی نیست. بازسازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز شامل هیچگونه بخش چندنفره‌ای نمی‌شد. تیم توسعه و اکتیویژن دلیل اضافه نشدن بخش چندنفره را اعلام نکردند اما به نظر می‌رسد ممانعت از ایجاد یک حس رقابتی با ریبوت سال ۲۰۱۹ از این سری دلیل اصلی این موضوع بوده است.

مطمئناََ در سال ۲۰۲۱ که بازسازی جدید منتشر شود دیگر Modern Warfare 2019 چندان مطرح نخواهد بود اما نه تنها Warzone همچنان بازی می‌شود بلکه Black Ops Cold War نیز تمرکز اصلی اکتیویژن به حساب خواهد آمد. به عبارت دیگر، انتظار داریم Modern Warfare 3 Remastered نیز هیچگونه بخش چندنفره‌ای دریافت نکند تا بازی‌های جدید به خوبی عملکرد خود را ادامه دهند.

لازم به‌ذکر است بازی اصلی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس قرار دارد.

از طرفی این خبر تنها در سطح یک شایعه اعتبار دارد و اکیتیوژن چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار