جابه جایی در فرمانداری و استانداری سمنان؛
 با حکم استاندار سمنان نادر فخری به‌عنوان سرپرست فرمانداری سمنان و عباس دانایی به‌عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شدند.
کد خبر: ۹۲۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 29 November 2020

«نادر فخری» سکان‌دار فرمانداری سمنان شد/«دانایی» به استانداری رفت

به گزارش تابناک سمنان امروز ظهر با حکم استاندار سمنان دو انتصاب در فرمانداری و استانداری سمنان انجام شد. در نخستین حکم نادر فخری به‌عنوان سرپرست فرمانداری سمنان معرفی و عباس دانایی که فرماندار سابق این شهرستان بود به‌عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شد.

گفتنی است: فخری از تاریخ ۳۰ مهرماه سال گذشته وارد فرمانداری شاهرود شد و مشاور استاندار و مدیرکل هسته گزینش استانداری کردستان، فرماندار سقز و قروه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان، معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و رئیس اداره آموزش و آزمون وموسسات آزاد کشور نیز در کارنامه فعالیتی او قرار دارد.

در حکم انتصاب نادر فخری آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به‌مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می‌شوید.

در بخشی از حکم انتصاب دانایی نیز آمده است: نظارت مستمر بر نحوه فعالیت احزاب، جمعیت‌ها و انجمن‌های اسلامی، تهیه و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های عمومی دولت و ابلاغ به فرمانداران و بخشداران در چارچوب قوانین و مقررات، پیگیری امور اجرایی و نظارت بر حسن اجرای انتخابات و هدایت مجریان در سطح استان، انجام مطالعات لازم در خصوص ساماندهی امور مربوط به ایجاد، انتزاع، ادغام و یا تبدیل نقاط مختلف استان به روستا، دهستان، شهر، بخش و شهرستان در سطح استان در چارچوب ضوابط و تعاریف تقسیمات کشوری، بازنگری و بهنگام سازی اطلاعات مکانی نقشه‌های تقسیمات کشوری از اهم مواردی است که انتظار دارد به نحو شایسته در انجام آن تلاش و کوشش کنید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار