کد خبر: ۹۱۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 24 November 2020

به گزارش تابناک سمنان هفته‌ی پیش بود که به طرز مرموزی اطلاعات زیادی از پروژه‌ای آینده‌ی کپکام (Capcom) فاش شد که در آن نام Resident Evil Outbreak به چشم می‌خورد. به گفته‌ی یکی از منابع داخلی، این بازی در واقع همان نسخه‌ی جدید سری Revelations است.

کپکام قربانی افشاگری عظیمی شده است و به نظر می‌رسد که بسیاری از کارکنان این شرکت، ممکن است که به زودی اخراج شوند. این افشاگری بسیار بزرگ‌تر از افشاگری‌های معمول بوده است و در آن مشخص شده است که دنباله‌های Monster Hunter، Dragon’s Dogma و Onimusha در دست توسعه قرار دارند. در این فهرست نام چندین بازی Resdent Evil هم چشم می‌خورد. مثلا بازسازی Resident Evil 4 قرار است که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ عرضه شود و نام بازی‌هایی مانند Resident Evil Hank و Resident Evil Apocalypse در این فهرست به چشم می‌خورد. یکی از این نام‌های جالب، Resident Evil Outbreak است که مشخص نیست یک بازسازی برای بازی قدیمی یا قرار است شاهد دنباله‌ای باشیم.

سری فرعی Outbreak شامل دو بازی بود که برای پلی‌استیشن ۲ عرضه شد و تمرکز این بازی‌ها برروی همکاری چندنفره بود. حال یکی از منابع داخلی کپکام به نام Dusk Golem که پیش از این افشاگری‌های معتبری داشته است، به تازگی اعلام کرده که Outbreak در واقع دنباله‌ای برای سری فرعی Revelations است و ارتباطی با سری Outbreak پلی‌استیشن ۲ ندارد. Revelations یکی از سری‌های فرعی Resident Evil است که ارتباط بیشتری با نسخه‌های اصلی و شماره‌دار این مجموعه دارد و در آن شاهد شخصیت‌های اصلی مجموعه هم هستیم. داستان نسخه‌ی اول Revelations بین نسخه‌های چهارم و پنجم و داستان Revelations 2 هم بین Resident Evil 5 و ۶ جریان داشت.

متاسفانه Dusk Golem اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر نکرده است و فعلا باید به حرف او اعتماد کنیم. هر چه باشد به نظر می‌رسد که کپکام نسل پر و پیمانی را برای هواداران Resident Evil تدارک دیده است و طبق همین افشاگری اخیر، بازی Resident Evil Village هم قرار است که در ماه آوریل سال آینده منتشر شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار