مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در شاهرود برگزار شد، گفت: ۷۹ حافظ قرآن در این رقابت‌ها حضور داشتند.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 22 November 2020

آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در شاهرود برگزار شد

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام علی شکری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن بیان اینکه مرحله دوم آزمون پانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم انجام شد، تاکید کرد: این مسابقه به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود برگزار و ۷۹ حافظ قرآن کریم در آن حضور یافتند.

وی با بیان اینکه ۳۷ نفر از حافظان ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز قرآن کریم در این رقابت پذیرفته شدند، ابراز کرد: در مرحله دوم حافظان ۱۰ جز به پنج سوال، حافظان ۲۰ جز به هفت سوال و حافظان ۳۰ جز به ۱۰ سوال شفاهی پاسخ دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: داوری «حُسن حفظ» در بخش زنان را انسیه سادات گوهری و حلیمه عشرستاقی و داوری در بخش مردان را حجت‌الاسلام هادی رضاپور برعهده داشتند همچنین داوری «تجوید»، «وقف و ابتداء» و «صوت و لحن» تلاوت آن دسته از حافظان محترم که حد نصاب لازم در بخش «حُسن حفظ» را به دست آوردند، با ارسال تلاوت‌های ضبط شده به سازمان دارالقرآن الکریم (به صورت متمرکز) انجام خواهد شد.

شکری با بیان اینکه برای مرحله اول آزمون که به صورت کتبی در مرداد ماه ۹۹ برگزار شده بود که ۷۹ نفر از حافظان قرآن کریم استان در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده بودند، تاکید کرد: با اتمام رقابت‌ها در بخش شفاهی، از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار