او اخلاق و انسانیت را نابود کرد:
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به ویدئوی منتشره انتهای بازی که در آن الفاظی از سوی سرمربی استقلال به کار برده می‌شود واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 21 November 2020

به گزارش تابناک سمنان آذری بی پرده و بی سانسور از کلمه توهین ناموسی  استفاده و به آن اشاره کره و آن را برخلاف اصالت باشگاه استقلال دانسته و تاکید کرده با روش خود با آن برخورد خواهد کرد.


شب گذشته و پس از بازی تیم های فولاد خوزستان که با پیروزی دو بر یک فولاد همراه بود ویدئویی از محمود فکری سرمربی استقلال منتشر شد که او در گفت و گو با محمد قاسمی نژاد بازیکن فولاد از الفاظ رکیکی استفاده می کند. ویدئویی که خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شده و واکنش های متفاوتی را از سوی اعضای باشگاه فولاد به همراه داشت. سعید آذری مدیرعامل فولاد نیز چند ساعت پس از انتشار این ویدئو در ضفحه اینستاگرامش متنی را در این رابطه منتشر کرد:


فلسفه مربی آموزش است، احترام است و احترام به رقیب و احترام به خودی.


 دیروز روز خوبی بود که متاسفانه بد تمام شد . فلسفه و جایگاه مربی ، معلم و استاد در هم کوبیده شد با الفاظی که انسان حتی از شنیدنش شرم دارد چه برسد به گفتنش . خانواده و نوامیس هر کس خط قرمز اوست و اینکه یک معلم و مربی که آموزش دهنده است در حالیکه از خود بیخود شده است پا را روی اخلاق و اصول بگذارد و با توهین به نوامیس کلیه ارکان تیم رقیب سعی بر تخلیه روحی روانی خود کند و در کاهش فشار باخت دست به حرکات ناشایستی بزند که کلیت اخلاق و انسانیت را نابود کند را هیچگونه نمی توان توجیه کرد . ای کاش فکری ها قبل از این هم توهین های ناموسی کمی فکر میکردند . البته دیروز روز سنگینی بود برای آن مرد توهین کننده ، کسی که نتوانست خودش را کنترل کند و ابتدا با بازیکن تیم خودی کارش به بگو و مگو کشید ، مشخص بود توهین به خانواده تیم رقیب برایش مهم نیست و به آسانی و مانند نقل و نبات در پایان بازی فحش و ناسزا نثار حریف میکند . البته ما میدانیم ،فرهنگ با اصالت آن باشگاه با این دست رفتارها مختلف است و هوادار با هویت و اصیل آن باشگاه نیز کاملا با چنین رفتاری بیگانه است. این را گذشته نشان داده چون در همین مکتب بزرگان اخلاق مداری که استوره های این هوادار بوده اند پرورش یافته اند که مایه مباهات بوده اند .


هوادار ، قهرمان، مربی خودی و رقیب و هر آنکس که این ناسزاهای ناموسی را شنیدید ، خانمها و آقایانی که متاسفانه شاهد چنین صحنه های زشتی بودید ، من به جای آن آقا و آنهایی که شما میدانید از شما عذر خواهی میکنم و قول میدهم با روشی مدنی با این بی اخلاقی برخورد کنم . باشد که دیگر شاهد بروز بی اخلاقی و از خود بی خود شدن های اینگونه نباشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار