عضو شورای شهر بندرعباس:
اسماعیل بواشه گفت: موضوع تخریب سرپناه بانوی بندرعباسی را تا استعفای شهردار بندرعباس پیگیری خواهم کرد.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 21 November 2020

به گزارش تابناک سمنان  اسماعیل بواشه، عضو شورای شهر بندرعباس گفت: بنده ضمن محکوم کردن این حرکت نامناسب و غیر اخلاقی (تخریب سرپناه بانوی بندرعباسی)، عذرخواهی خودم را از صمیم قلب از مردم شریف بندرعباس به خصوص آن خانواده مظلوم اعلام می‌کنم و قول پیگیری جدی این موضوع را تا پاسخگویی و استعفای شهردار مطالبه خواهم کرد.

بواشه افزود: طبق قانون، شهرداری باید از قبل مانع ساخت این اتاقک می‌شد، اما متاسفانه مدت‌هاست کهمجموعه‌های مختلف در شهرداری به حال خود رها شده‌اند و کسی کاری با آن‌ها ندارد.

او گفت: نمونه آن هم همین موضوع اخیر بود که بعد از ساخته شدن اتاقک، شهرداری تازه وارد عمل شده است و برای اینکه ضعف عدم نظارتشان را بپوشانند بدون انجام مراحل قانونی رفع تصرف، به‌صورت خودسرانه و غیر حرفه‌ای و حتی غیر انسانی اقدام به تخریب سرپناه این زن سرپرست خانواده به همراه کودکان معصومشان می‌کنند.

عضو شورای شهر بندرعباس افزود: نکته تاسف بار مسئله این است که این ساخت و ساز‌ها در شهرداری بندرعباس و انجام تخلفات یک رویه عادی و جزئی شده است و این روز‌ها شاهدیم که تخلفات سمت و سوی دیگری گرفته است و نظارتی هم برآن نیست.

بواشه گفت: اعضای شورای شهر هرکدام انتقاد‌هایی به وضعیت شهرداری دارند، اما در نهایت از آرمان اصلی که باقی ماندن شهردار در این منصب است دست نخواهند کشید که نمونه بارز آن موضع گیری‌های اعضا در خصوص طرح سوال از شهردار بود که هرکدام با بهانه‌های واهی طرح سوال را مسکوت کردند.

او افزود: انتقاد از مجموعه شهرداری و رویه اعضای شورای شهر عواقب بسیاری دارد، مانند آنچه که برای بنده و خانم جراره در موضوع طرح سوال اتفاق افتاد و آنچنان هجمه و تخریب و تهمت‌هایی علیه سوال‌کنندگان نمودند که برای سایر اعضا هم درس عبرت شود. در طی این مدت به هرچیزی متهم شدیم و حتی خانواده‌های ما را از تخریب در امان نگذاشتند.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: در موضوع طرح سوال از شهردار به عدم نظارت بر مجموعه‌های شهرداری، استخدام‌های بی ضابطه و برخورد‌های سلیقه‌ای ۹ نفر از اعضای شورا به ظاهر از پاسخ شهردار قانع شدند و رضایت خودشان را از عملکرد شهردار اعلام کردند، این‌ها موضوعاتی بود که اگر آن روز با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شد امروز شاهد آبروریزی بین المللی در رسانه‌های معاند نبودیم.

بواشه تاکید کرد: در پایان اعلام می‌کنم تا آخرین روز باقیمانده شورای پنجم از حق مردم دفاع و پیگیر مطالبات مردمی در این زمینه تا حصول نتیجه خواهم بود، حتی اگر یک صدا باشم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار