فرماندار مهدی‌شهر:
رماندار مهدی‌شهر از کنترل ورودی‌های این شهرستان به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: در این راستا، نظارت و پایش تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 20 November 2020

کنترل ورودی شهرستان مهدی‌شهر/ نظارت و پایش تشدید می‌شود

به گزارش تابناک سمنان عبدالرضا میقانی ضمن بیان اینکه وضعیت مهدی‌شهر به لحاظ شیوع بیماری کرونا نارنجی است، ابراز داشت: برای تبدیل وضعیت به زرد و سفید نیازمند همکاری همه نهادها، ارگان‌ها و اقشار مختلف مردمی نیز هستیم که هم‌زمان با سراسر کشور محدودیت‌های تردد نیز در شهرستان اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه از ورود پلاک غیربومی به مهدی‌شهر جلوگیری خواهد شد، افزود: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا ملاک عمل در مهدی‌شهر فقط پلاک‌های ۸۶ و ۹۶ است و این خودروها حق تردد در شهرستان را دارند لذا تشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار دارد.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه مردم این شهرستان با خودرو شخصی غیر این پلاک مهدی‌شهر نباید خودرو خود را حرکت دهند، ابراز داشت: در صورت لزوم ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای تردد پیش‌بینی‌شده که همشهریان از آن می‌توانند استفاده کنند زیرا در صورت نقض قانون موجود با رانندگان بدون هیچ اغماضی برخورد و اعمال جریمه انجام خواهند شد.

میقانی بابیان اینکه محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در این شهرستان نیست، تصریح کرد: در اجرای محدودیت‌های تردد در طرح جدید، ملاک پلاک خودرو است و کارت ملی، بیمه‌نامه و سند و نامه و سایر مباحث موردقبول نخواهد بود.

وی بابیان اینکه مشاغل سه و چهار در شهرستان تعطیل خواهند بود، افزود: با همکاری بسیج و شبکه بهداشت تشدید نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی، تست گسترده، هدفمند و هوشمند به همراه بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری بیماران و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومی به‌صورت گسترده انجام خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار