معاون سیاسی استاندار سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه تردد در شهر‌های این استان فقط خودرو‌های با پلاک ۸۶ و ۹۶ مجاز است، گفت: تردد خودرو‌های غیربومی مطلقاً ممنوع است.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 20 November 2020
 
تردد در شهرهای استان سمنان فقط با پلاک‌های ۸۶ و ۹۶ مجاز است

به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته پور با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید از یکم آذرماه سال‌جاری اظهار داشت: بر اساس این طرح از شنبه تردد خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح در استان سمنان بومی‌سازی شده و تمام خودروها با پلاک ۸۶ و ۹۶ در شهرهای این استان مجاز به تردد هستند، تصریح کرد: افراد مهاجر یا شهروندانی که دارای خودرو با پلاک غیربومی هستند باید در طول اجرای این طرح از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا به‌وسیله نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی استان با متخلفان برخورد خواهد کرد، افزود: جریمه رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تا یک‌میلیون تومان است.

خجسته پور در ادامه با اشاره به مبنی بر عدم اعمال محدودیت ساعت کاری در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین جاده‌ای بیان کرد: با توجه به تردد خودروهای سنگین از سایر شهرهای کشور و ضرورت دریافت معاینه فنی، اعمال محدودیت ساعت کاری در این حوزه بررسی و اعلام می‌شود.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری، خدمات شهری، آب، گاز و برق، بانک و پست، مدیریت شهری و … در شرایط زرد باید با تمام قوا در محل خدمتی حاضر باشند، افزود: در شرایط نارنجی و قرمز که اکنون استان سمنان با آن درگیر است این ادارات و نهادها حداکثر تا ۳۰ درصد کارکنان خود را با نظر مقام عالی آن دستگاه می‌تواند به دورکاری بفرستد.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه دستگاه‌های غیرضروری شامل نهادهایی که خدمات آن‌ها فوریتی پیدا نمی‌کنند در شرایط قرمز و نارنجی که استان درگیر آن است می‌توانند تا ۵۰ درصد نیروهای خود را به دورکاری بفرستد، گفت: این دستگاه‌ها شامل اداراتی هستند که عدم ارائه موقت خدمات آن‌ها تأثیر جدی در زندگی عموم شهروندان نداشته است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار