در گفتگو با مهر مطرح شد؛
معاون استاندار سمنان با اشاره به افزایش طول باند فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود به بیش از سه هزار متر و تعریض آن، گفت: این فرودگاه برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر آماده است.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 19 November 2020
 
فرودگاه بین‌المللی شاهرود آماده برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری در حاشیه افتتاح پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رئیس جمهور، بیان کرد: افتتاح فقط در راستای توسعه و بهسازی فرودگاه بود زیرا این فرودگاه آماده بهره‌برداری پرواز هواپیماهای پهن پیکر است.

وی بیان کرد: سال گذشته با حمایت‌هایی که صورت گرفت، شاهد تطویل ۲۶۰ متری طول باند و همچنین تعریض آن بودیم تا شرایط برای بهره برداری هر چه بهتر فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه با افتتاح طرح‌های امروز فرودگاه شامل سالن ترمینال، ارتقای شرایط پروازی و … همه هواپیماها از جمله هواپیماهای ترابری و مسافربری پهن پیکر می‌توانستند از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود استفاده کنند، گفت: خوشبختانه تلاش‌ها و اعتبارات خوبی برای این فرودگاه اختصاص یافته است که در این راستا کمیته مردمی فرودگاه نیز تلاش وافری داشته‌اند که قابل تقدیر است.

فخری با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود آمادگی کامل را برای بهره برداری پروازی دارد و می‌بایست از امکانات و ظرفیت‌های آن به خوبی بهره برد، گفت: باید بتوانیم که پروازهای تهران، مشهد، کیش، نجف و کربلا و… که چند بار هم انجام شده، در دستور کار قرار دارد و با صحبت‌هایی که با وزیر صورت گرفته تلاش داریم از این ظرفیت بهترین استفاده را ببریم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار