معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:
به گزارش تابناک سمنان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه مراکز بیمه‌ای طرف قرارداد با بنیاد شهید دو برابر افزایش یافت، گفت: بازپرداختی‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 18 November 2020

مراکز بیمه‌ای طرف قرارداد با بنیاد شهید ۲برابر افزایش یافت

به گزارش تابناک سمنان محمود پاک‌دل بعدازظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه معوقاتی در خصوص پرداخت حق درمان، پرداخت مطالبات و پاداش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور داشتیم که اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: مراکز بیمه‌ای طرف قرارداد با بنیاد شهید دو برابر افزایش یافت.

وی بابیان اینکه باز پرداختی‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مدت بسیار کوتاه انجام می‌شود، تصریح کرد: بخشی از این معوقات و حقوق خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران کشور توسط دولت و مابقی نیز از محل املاک این بنیاد پرداخت شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه امروز تمام مطالبات حق درمان و پادش خانواده شهدا به‌طور کامل پرداخت‌شده است، افزود: در بحث شهدای مدافع سلامت، پرونده ۴۰ نفر از این شهدای والامقام نهایی و تکمیل‌شده و پس از ثبت در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارائه خدمات به خانواده آنان انجام می‌شود.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل سابق بنیاد شهید استان سمنان قدردانی و یزدانی به‌عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار