فرمانده سپاه میامی:
فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه ۲۵ عنوان برنامه هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها با اولویت معنویت بخشی به جامعه، مواسات و مقابله با کرونا اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 18 November 2020

۲۵ ویژه برنامه هفته بسیج در میامی برگزار می‌شود

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج میامی به میزبانی سپاه ناحیه شهرستان، ضمن بیان اینکه ۲۵ عنوان برنامه قرار است در هفته بسیج برگزار شود، بیان کرد: این برنامه‌ها در سه سطح حوزه، پایگاه‌ها و حلقه صالحین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سطوح هرکدام دارای فعالیت‌های ویژه برای خود هستند، افزود: در واقع ۲۵ سرفصل برنامه‌های هفته بسیج در زمان اجرا در سطح ۷۲ پایگاه بسیج، ده‌ها حلقه صالحین و ۵۰ روستا، بیش از ۷۵۰ فعالیت را شامل خواهد شد.

خدمت رسانی به مردم

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه خاص است و لذا رویکردهای بسیج شامل معنویت گرایی و خدمت رسانی خواهد بود، ابراز کرد: شروع برنامه‌های هفته بسیج از سی‌ام آبان ماه ۹۹ با ایجاد فضا سازی های شهری و روستایی آغاز خواهد شد و به تناسب شعار هر روز از هفته بسیج، برنامه‌های مرتبط به آن به اجرا در خواهند آمد.

کشاورزیان با بیان اینکه هفته بسیج به نام «بسیج، معنویت و سلامت» نامگذاری شده و لذا یکی از بزرگترین و محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج سال جاری در میامی، حضور در خانه‌های بهداشت در روستاهای شهرستان و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های شهری و تقدیر و تجلیل از کادر درمانی و فعالان حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه نخستین روز هفته بسیج با روز جمعه تقارن دارد و لذا پویش ختم صلوات و ادعیه و استغفار یکی از برنامه‌های محوری این روز خواهد بود، گفت: این پویش با محوریت معنویت گرایی در سطح شهرستان برگزار و برای هر پایگاه بسیج شهری و روستایی سهمیه‌ای در ذکر صلوات، ادعیه، تلاوت قرآن و … در نظر گرفته شده است.

رژه موتوری در میامی

فرمانده سپاه میامی از برپایی ایستگاه‌هایی در مراکز حوزه مقاومت بسیج شهرستان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها علاوه بر جمع آوری کمک‌های مواسات و همدلی مومنانه، موضوع آگاهی بخشی و آموزش به مردم، توزیع ماسک و مقابله با کرونا را هم خواهند داشت.

کشاورزیان با اشاره به نامگذاری دومین روز از هفته بسیج موسوم به بسیج و خادمان مساجد، بیان کرد: از مساجد خواسته‌ایم تا عرصه‌های خدمت‌رسانی خود را تعریف کنند تا بتوانیم شاهد ارائه خدمت عام از سوی بسیج مساجد در هفته بسیج باشیم تا رفع مشکلات مردم با عنوان پویش سلیمانی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی دیگر محور برنامه‌های هفته بسیج است که از جمله اقدامات ما در این حوزه ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم خواهد بود، افزود: به دلیل شیوع کرونا تعدادی از افرادی که توانمندی ارائه مشاوره دارند، شناسایی شده‌اند و در فضای مجازی و تلفن به مردم در هفته بسیج خدمت ارائه خواهند کرد.

یادواره مجازی شهدا

فرمانده سپاه میامی با اشاره به اجرای گشت‌های رضویون و رژه خودرویی بسیجیان در روز پنجم آذرماه در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان میامی، گفت: توزیع کمک‌های مواسات و مومنانه مردم دیگر بخش برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان است که در زمینه گام سوم رزمایش ارائه خواهد شد.

کشاورزیان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، درباره استفاده از ظرفیت فضای مجازی، بیان کرد: رزمایش فضای مجازی با موضوع بصیرت افزایی در شهرستان میامی با حضور پایگاه‌های بسیج و بسیجیان یکی از برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

وی از عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معزز شهدا و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج میامی خبر داد و ابراز کرد: یادواره شهدای بسیجی میامی با استفاده از نرم افزارهای موجود از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار