اشتغال ۲۶۰۰ نفر در واحد‌های تولید فولاد؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد فروهر معاون امور معادن و صنایع معدنی سمنان از اشتغال دو هزار و ۶۰۰ نفر درواحد‌های تولید فولاد استان خبر داد و گفت: با سرمایه‌گذاری در فولاد دو هزار فرصت شغلی جدید در این بخش ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 17 November 2020

۱۷۵ پروانه اکتشاف معدنی در استان سمنان صادر شد - خبرگزاری بازار - سایت خبری  بازار

معاون امور معادن و صنایع معدنی سمنان صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی صنایع معدنی سمنان در گفتگو با رسانه‌ها ضمن بیان اینکه دو هزار و ۶۰۰ نفر در واحدهای تولید فولاد استان مشغول به کار هستند، ابراز داشت: طبق پیش‌بینی‌ها با ایجاد سرمایه‌گذاری‌های بیشتر بخش فولاد دو هزار فرصت شغلی جدید به این مجموعه افزون می‌شود.

وی  بابیان اینکه تکمیل زنجیره فولاد افزایش ارزش‌افزوده و رشد صادرات و اشتغال در کشور و استان را در پی خواهد داشت، ابراز داشت: با توجه به پتانسیل‌های معدنی مناسب در استان این ظرفیت باید بتواند به‌خوبی فرآوری و بهره‌برداری شود.

محمد فروهر ضمن بیان اینکه ۳۱ جواز تأسیس در زمینه تولید محصولات فولادی در استان سمنان صادرشده است، افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این بخش پیش‌بینی‌شده است که به نظر می‌رسد این ظرفیت بتواند سهم عمده و مهمی در تولید و اشتغال استان سمنان ایفا کند.

فروهر بابیان اینکه در واحدهای فولادی استان سمنان ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: با انجام این سرمایه‌گذاری‌ها و صدور مجوزهای جدید ظرفیت تولید فولاد استان به بالغ‌بر دو میلیون تن در سال افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۰ واحد فولادی در استان سمنان فعالیت دارد، افزود: در این واحدها انواع محصولات فولادی شامل انواع میلگرد، شمش، ورق و مقاطع فولادی، لوله‌های فولادی، قطعات فولادی و چدنی در سطح استان فعالیت می‌کنند که تکمیل زنجیره تولید با تکیه‌بر حمایت از واحدهای تولیدی و داخلی در راستای تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار