لزوم توجه به رویداد‌های کتاب؛
به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی  نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کتاب سرمایه نفیس فرهنگی کشور است، گفت: مسئولان به رویداد‌های کتاب توجه کنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 15 November 2020

چگونه با خواندن کتاب به مدیری موفق تبدیل شویم؟ - کاماپرس

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مسئولان کتابخانه های عمومی سمنان با بیان اینکه قلم و کتاب مقدس است و هفته کتاب و کتابخوانی هفته مقدسی است و باید به آن احترام گذاشت، تاکید کرد: بهترین دوست انسان کتاب است و بهتر از کتاب دوستی را سراغ نداریم، خیلی وقت‌ها خواندن یک کتاب سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد.

آیت الله شاهچراغی کتاب را سرمایه نفیس فرهنگی کشور دانست و گفت: کتابداران امانت داران و مروجان این سرمایه عظیم هستند از سوی دیگر شهروندان را به امر حسنه اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی دعوت می‌کنیم کرد تا زمینه مطالعه افراد بیشتری فراهم شود.

سعید دهقانلو سرپرست کتابخانه های عمومی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به این مطلب که ۷۲ کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل در این استان وجود دارد بیان داشت: بیش از ۵۳ هزار نفر عضو این کتابخانه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در طول سال فعالیت‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی توسط کتابداران در فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می‌شود

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار