ادامه محدودیت های کرونایی؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آَشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان طبق روال قبل ادامه دارد، گفت: اجرای طرح جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایجاد محدودیت بر اساس رنگ‌بندی در دستور کار است.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 14 November 2020

لزوم داشتن خلاقیت در کار واحدهای تولیدی :: ایجیگا

استاندار سمنان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی اعمال‌شده در استان سمنان همچنان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا طرح جدیدی برای ایجاد محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت ارائه می‌کند که اجرای آن منوط به تصویب نهایی در جلسه هفته آینده خواهد بود.

وی  با تأکید بر اینکه عملکرد آحاد مردم در مدیریت و کنترل رفتار این ویروس مؤثر است، تصریح کرد: پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی و تجمعات بی‌مورد و همچنین رعایت پروتکل مای بهداشتی در دستور کار عموم قرار گیرد.

علیرضا آشناگر با اشاره به اینکه محدودیت‌های یک‌ماهه‌ی اعمال‌شده در خصوص حداکثر فعالیت گروه‌های شغلی و اصناف گروه‌های دو، سه و چهارتا ساعت ۱۸ هرروز همچنان برقرار است، تصریح کرد: شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان همچنان در وضعیت سیاه کرونایی و شهرهای آرادان، مهدی‌شهر و میامی در رنگ‌بندی نارنجی و سرخه نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

آشناگر با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح کشور در حال آماده‌سازی است، تأکید کرد: رنگ‌بندی مای جدید کرونایی بر اساس وضعیت هر شهر کشور توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام و متعاقب آن محدودیت‌هایی برای آن منطقه در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: در طرح جدید ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا محدودیت‌هایی برای حضور کارکنان ادارات و همچنین نحوه فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها ارائه‌شده است که در صورت تصویب نهایی طرح، این محدودیت‌ها از هفته‌ی آینده اجرایی خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار