فرامرز محبوبی
به گزارش تابناک سمنان: فرامرز محبوبی  معاون امور صنایع صمت استان سمنان بابیان اینکه مشکل و کمبودی در زمینه اقلام بهداشتی در استان وجود ندارد، گفت: ۹ واحد صنعتی ماسک تولید می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 09 November 2020

ماسک بهداشتی و البسه بیمارستانی در زندان‌های تهران تولید می‌شود |  اعتمادآنلاین

فرامرز محبوبی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه ۹ واحد صنعتی مستقر در استان سمنان ماسک تولید می‌کنند، ابراز داشت: با شروع بیماری ویروسی کرونا برخی از واحدها اقدام به تولید ماسک کردند که خوشبختانه از این نظرکمبودی در استان وجود ندارد.

معاون امور صنایع صمت استان سمنان بابیان اینکه این واحدها تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه را در دستور کار خوددارند، ابراز داشت: این اقلام با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی تهیه و در بازار استان سمنان توزیع می‌شود.

فرامرز محبوبی ضمن بیان اینکه در ابتدای شروع بیماری کرونا این واحدها سه الی پنج مورد را شامل می‌شدند، افزود: این ۹ واحد صنعتی تولید ماسک در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان فعال هستند.

محبوبی بابیان اینکه از ابتدا تا یازدهم آبان سال جاری بیش از ۹ میلیون ماسک در این واحدهای صنعتی مستقر در استان سمنان تولید و روانه بازار شده است، تصریح کرد: اقلام بهداشتی برای اقشار مختلف مردم و کادر درمان در استان تأمین شده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: این ماسک‌ها براساس رعایت استانداردهای کامل و زیر نظر معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تولید می‌شود تا بخشی از نیاز جامعه به اقلام بهداشتی را بتواند تأمین کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار