استاندار سمنان:
استاندار سمنان با اشاره به خروج زندان سمنان از کاروانسرای شاه عباسی این شهرستان و انتقال به مکان جدید، گفت: تعیین تکلیف این کاروان‌سرا با حضور مسئولان زندان‌ها و میراث باید تسریع شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 08 November 2020

کاروانسرای شاه عباسی سمنان  تعیین تکلیف شود

به گزارش تابناک سمنان علی رضا آشناگر ظهر یکشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل زندان‌های استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه انتقال زندان سمنان به مکان جدید انجام شد اما خواستار تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی که تا پیش از این به عنوان زندان سمنان مورد استفاده قرار گرفته بود، هستیم، بیان کرد: مسئولان ذی‌ربط باید به این مطالبه مردمی و مسئولان جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: آزاد سازی کامل این کاروانسرا و برچیده شدن دیوارهای زندان از انتظارات مردم سمنان است و لذا این مهم باید هر چه سریع‌تر با انجام جلسات کارشناسی و تعاملات دوسویه با شهرداری سمنان به نتیجه رسیده و تعیین تکلیف شود.

استاندار سمنان در دومین بخش سخنان خود با تاکید بر لزوم انتقال زندان دامغان به مکان جدید نیز گفت: اداره کل راه و شهر سازی استان متعهد شده تا نسبت به تکمیل نیازهای باقی مانده این ساختمان اقدام و تا روز سه شنبه ساختمان جدید زندان دامغان را به اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان تحویل دهند.

آشناگر بیان کرد: مصوبه‌ی شورای تأمین استان مبنی بر انجام سریع و انتقال زندان دامغان ابلاغ گردیده و هر گونه مسئولیت ناشی از اقدام دیر هنگام و … بر عهده‌ی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان سمنان خواهد بود.

وی تأمین نیازمندی‌ها و بویژه تأمین ساختمان مناسب برای اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان را امری ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعاملات بین دستگاهی، این مشکل نیز برطرف شود.‌

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار