رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از کشف محموله یک تنی زغال تاغ جاسازی‌شده در یک اتوبوس خبر داد و گفت: در این راستا دو نفر دستگیر و اتوبوس نیز توقیف شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 05 November 2020
 
کشف محموله یک تن زغال تاغ در اتوبوس/ ۲ نفر دستگیر شدند

محمدرضا کشاورزیان ضمن بیان اینکه با همکاری پاسگاه شهید نوری و اداره منابع طبیعی شاهرود محموله یک تنی زغال تاغ که به‌صورت ماهرانه در جعبه بغل اتوبوس مخفی‌شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: با پایش های اطلاعاتی اتوبوس از مشهد عازم کرج بود که با هوشیاری مأموران این محموله کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری دو نفر و توقیف اتوبوس خبر داد و افزود: مسافران با هزینه راننده اتوبوس در شاهرود پیاده شدند و با اتوبوس دیگری به کرج عزیمت کردند البته همه این اتفاقات با درخواست منابع طبیعی و پاسگاه از قاضی صورت گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه یگان منابع طبیعی با هر گونه مواردی نظیر قطع درخت و قاچاق چوب به طور جد برخورد می‌کند، ابراز داشت: طی یک‌ماهه گذشته محموله پنج و دو تنی چوب تاغ نیز در باغات شاهرود کشف شد که پرونده آن‌ها در جریان است.

کشاورزیان بابیان اینکه طی این هفته مانور مشترکی با همکاری ادارات جهاد کشاورزی و محیط‌زیست برگزار شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این گونه مانورها آمادگی و جلوگیری از حریق‌های احتمالی، ساخت و سازه‌های غیر مجاز در سطح اراضی ملی شهرستان است.

وی ضمن بیان اینکه این مانور در عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان شاهرود به وسعت یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار برگزار شد، افزود: این اقدامات می‌تواند در پیشگیری و مقابله با قاچاقچیان چوب در عرصه‌های طبیعی و تاغ‌زارهای مناطق کویری و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع شهرستان شاهرود مؤثر باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار