قاسم شریفی:
به گزارش تابناک سمنان: قاسم شریفی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان از تدوین عملکرد مسئولان دستگاه‌های دولتی استان طی هفت محور عملیاتی، برای آگاهی مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 05 November 2020

ضرورت افزایش نظارت‌ها باهدف مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان صبح پنج شنبه در نشست مشترک ویدئوکنفرانسی با فرمانداری‌های استان سمنان در ارتباط با مستندسازی اقدامات دولت به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مستندسازی عملکرد دولت در بخش مقدماتی در استانداری سمنان به پایان رسیده و در بخش فرمانداری‌ها هم فرآیند کار آغاز شده است، تاکید کرد: در تدوین عملکرد هشت ساله دولت، فرمانداری‌های جدیدالتاسیس از زمان تأسیس و ابلاغ فعالیت تا پایان کار این دولت، عملکردها را تدوین و ارسال کنند.

وی ادامه داد: هفت محور و ۳۳ شاخص در تدوین مستندسازی عملکرد دولت از سوی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان تدوین و به فرمانداری‌های استان ابلاغ شد.

قاسم شریفی افزود: تاکنون هشت جلسه برای تدوین و مستندسازی عملکرد دولت در استان سمنان برگزار و چارچوب و شاخص‌ها برای اجرای این طرح مهم تدوین شده است.

شریفی افزود: برای بخشداری‌ها پنج شاخص و شهرداری‌ها هم هفت شاخص برای مستندسازی عملکرد دولت تدوین شده و در مجموع ۴۵ عنوان برنامه در شهرستان‌ها تدوین شده که فرمانداری‌ها بر اساس فرمت در جدول مربوط بارگذاری کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار