هر گونه تغییر در فعالیت مترو با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 04 November 2020

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز به مدت ۱۰ روز کلانشهر اصفهان بهارستان، سپاهان شهر و همه شهرهای کلانشهر اصفهان مشمول محدودیت فعالیت مشاغل سه و چهار می‌شود که شامل حمل و نقل عمومی نیزهست، اما تاکنون دستورالعمل جدیدی مبنی بر تغییر در فعالیت شرکت مترو ابلاغ نشده است.
احمدرضا طحانیان افزود: قطار شهری از ساعت شش و 15 دقیقه صبح تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه در ۲۰ ایستگاه خط یک متروی اصفهان نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مسافر جابجا می‌شدند افزود: با توجه به شرایط فعلی و مجازی بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها، تعداد مسافران به یک سوم کاهش پیدا کرده است.
طحانیان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود گفت: روزانه ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو جابجا می شوند.
مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان افزود: کابین، در و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود.
وی گفت: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی ، حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار