معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برتر استان در امور اقامه نماز تجلیل می‌شوند، گفت: آئین اجلاسیه بزرگ نماز چهارم آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 29 October 2020

 

دستگاه‌های اجرایی برتر استان سمنان در اقامه نماز تجلیل می‌شوند

به گزارش تابناک سمنان فاطمه منصوری ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اجلاسیه بزرگ نماز استان به همراه آئین تجلیل از فعالان و دستگاه‌های برتر در بحث اقامه فریضه نماز و نیز جشنواره‌ی ترنم الهی در روز سه‌شنبه چهارم آذرماه در سمنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم هم‌زمان با سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع) در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه اقامه نماز و آثار مختلف اقامه نماز بیان کرد: نماز برنامه‌ای جامع در جهت رشد و تعالی انسان بوده که توجه کامل به این اصل معنوی و فریضه‌ی واجب می‌تواند تمامی ابعاد مختلف انسان را در برگرفته و او را به‌سوی فلاح و رستگاری رهنمون سازد.

ضرورت حضور حداقلی افراد و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به گسترش فضای مجازی و آسیب‌های موجود در این بستر بین اقشار مختلف مردم بیان کرد: فضای مجازی در شرایط کنونی به‌عنوان یک فرصت و تهدید به شمار می‌رود و باید مسئولان فرهنگی استان نسبت به شناسایی این آسیب‌ها و تولید محتوای فاخر برای مقابله با آن اقدام کنند.

منصوری در ادامه با اشاره به شیوع کرونا و لزوم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: حضور حداقلی افراد و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ی ملی در سطح استان برای برگزاری این اجلاسیه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همراهی خیران برای برگزاری این مراسم یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان باید با بررسی دقیق و بهره‌مندی ازنظر کارشناسان و متخصصان نسبت به تولید و ارائه‌ی محتوای مناسب در فضای مجازی اقدام نموده و در نشر حداکثری آن اقدام کنند.

بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات دستگاه‌های اجرایی سمنان برای اجلاسیه بزرگ نماز

فرماندار سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برای برگزاری اجلاسیه بزرگ نماز استان بهره‌گیری می‌شود، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی باید مدیریت لازم در امر تأمین جوایز به فعالان امر اقامه نماز صورت گرفته و شرکت‌هایی که امکان مشارکت در امر تأمین اعتبار موردنیاز را دارند همکاری لازم را داشته باشند.

عباس دانایی گفت: فرمانداری سمنان در امر برگزاری اجلاسیه نماز و جشنواره سرود نماز آمادگی همکاری با ستاد اقامه نماز استان را دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار