مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
سمنان– مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس استان باید پخش شود، گفت: نباید از فرهنگ اقامه نماز غفلت کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 29 October 2020
 
تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه با توجه به فضای کرونایی که در کشور حاکم است و از سویی آموزش در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود.

وی افزود: نباید موضوع اقامه نماز مورد غفلت واقع شود بنابراین باید برنامه‌ها به‌گونه‌ای انجام شود تا نماز در نمازخانه یا مسجد برفرض بازگشایی مساجد اقامه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت ویژه آموزش روحانیان و امامان جماعت مدارس که در شبکه شاد برنامه اجرا می‌کنند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد آموزش در امر گسترش و ترویج نماز در دستور کار قرار گیرد.

ترویج واجب دینی با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه مسئولیت اجرایی برگزاری اجلاسیه نماز تقسیم‌بندی و اعلام شود، اظهار داشت: رسانه ملی آماده اطلاع‌رسانی برای برگزاری اجلاسیه استانی نماز است.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان در ادامه با اشاره به اینکه اقامه نماز به معنای کلی، امر مهمی است، خاطرنشان کرد: ما موظف به اقامه نماز هستیم و باید برای ترویج واجب دینی همواره با همه ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم.

ضرورت تقویت فعالیت‌های تبلیغی در حیطه‌های دینی و مذهبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: در برگزاری اجلاسیه استانی نماز، استفاده از ظرفیت فعلان فضای مجازی مدنظر قرار دارد و فعالان فضای مجازی آمادگی لازم برای فعالیت‌های تبلیغی در حیطه‌های دینی و مذهبی رادارند.

فرشید فلاح اضافه کرد: به‌جای فعالیت‌های سخنرانی، تولیدات هنری ویژه‌فضای مجازی برای مخاطبان عام مدنظر قرار گیرد و تولید جشنواره سرود نماز (ترنم) باید در فضای مجازی پیگیری شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار