سید مجتبی اکرم :
به گزارش تابناک سمنان: سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در استان و در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح به‌هیچ‌عنوان منجر به صدور کارت هوشمند سلامت نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 29 October 2020

فعالیت هشت مرکز درمانی تحت حمایت تأمین اجتماعی دراستان سمنان - خبرگزاری  شبستان ، رسانه حوزه دین ، فرهنگ و اندیشه

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر درمان استان سمنان به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی سمنان با اشاره به اجرای طرح حذف تاریخ اعتبار دفاتر درمانی و حذف کامل دفترچه درمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک اظهار داشت: عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی و یا حذف کامل دفترچه‌های کاغذی به‌هیچ‌عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای صدور کارت هوشمند سلامت نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد تماس با برخی از بازنشستگان و بیمه‌شدگان هم استانی توسط افراد سودجو هستیم، افزود: در مواردی افراد پس از دسترسی به برخی اطلاعات هویتی و بیمه‌ای افراد اقدام به تماس و مراجعه و اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند.

سید مجتبی اکرم با تأکید بر اینکه بیمه‌شدگان هم استانی مراقب کلاه‌برداری با ترفندهایی ازجمله صدور کارت هوشمند سلامت تأمین اجتماعی باشند، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در خصوص توزیع کارت هوشمند سلامت ندارد.

اکرم گفت: بیمه‌شدگان و به‌خصوص بازنشستگان در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ و یا واحدهای بازرسی و روابط عمومی اداره کل و مدیریت درمان استان گزارش دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار