پلیس ایتالیا از قتل یک فرد ایرانی در ایتالیا به نام فیروز سعید انصاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 28 October 2020

به گزارش تابناک سمنان پلیس ایتالیا از قتل یک فرد ایرانی در ایتالیا خبر داد و این فرد فیروز سعید انصاری فرزند سفیر پیشین ایران در ایتالیا بود. فیروز سعید انصاری فرزند علی نقی سعید انصاری است که در دوران پهلوی سفیر ایران در ایتالیا بود.

علت قتل فیروز سعید انصاری

قاتل، کاوه فلاتی یک سال قبل راننده سعید انصاری بود و روز چهارشنبه بعد از مراجعه به دفتر مقتول و تقاضای پول با مقتول درگیر می‌شود و در نهایت سه گلوله به سینه سعید انصاری شلیک می‌کند. فلاتی در ادامه با شلیک گلوله به سر خود خودکشی می‌کند به زندگی خود نیز پایان می‌دهد.

فیروز سعید انصاری کیست؟

سعید انصاری، فرزند سفیر پیشین ایران در رم در زمان حکومت پهلوی بود که فردی سرمایه‌دار و ثروتمند به شمار می‌رفت و فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای را در ایتالیا در دست داشت.

فیروز سعید انصاری، فرزند علی نقی سعید انصاری بود که از اسفند ۱۳۵۰ تا شهریور ۱۳۵۶ سفیر ایران در ایتالیا بوده است.

فیروز سعید انصاری در ایتالیا فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای از جمله فروش خودرو‌های لوکس و اجاره‌دهنده خودرو‌های قدیمی به افراد مشهور و فوتبالیست‌ها بوده است.

این قتل روز چهارشنبه ۲۱ اکتبر رخ داده است. کاوه فلاتی اخیرا به دلیل سوء سابقه در زمینه قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب پلیس ایتالیا بوده و در صورت دستگیری باید راهی زندان می‌شد.

گزارش‌ها حاکی است فلاتی از انصاری درخواست پول می‌کند و رد درخواست او از سوی مقتول سبب می‌شود فلاتی ابتدا انصاری را به قتل برساند و در ادامه هم خودکشی کند.

از سوی دیگر روزنامه ای ایتالیایی گزارش داده که سعید انصاری دو هفته قبل شکایتی مبنی از اخاذی در اداره پلیس رم ثبت کرده بود. بر اساس ادعای سعید انصاری، کاوه فلاتی دو هفته قبل به منزل او می‌رود و انصاری را تهدید می‌کند در صورتی که مبلغ مورد نظر را پرداخت نکند، او را خواهد کشت. بر اساس گزارش این روزنامه قاتل سال قبل به عنوان راننده برای مقتول کار می‌کرده است.

اظهارات  خانواده مقتول

دفتر انصاری در شهر کوچکی در شمال رم به نام فورملو قرار داشته و مقتول در همانجا با قاتل ملاقات و در نهایت به زندگی این مرد ۶۸ ساله پایان داده است.

خانواده مقتول تایید کرده‌اند که اخیرا انصاری بار‌ها درخواست ملاقات‌هایی از سوی یکی از کارمندان سابق خود که در رم زندگی می‌کند دریافت کرده بود، اما اعضای خانواده از جزئیات بیشتر در این خصوص و همینطور آدرس و مشخصات فرد مذکور مطلع نبوده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:راهبرد معاصر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار