با هدف توسعه و تجهیز مدارس؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از راه‌اندازی کاروان مهر شاد در سطح استان خبر داد و گفت: توسعه و تجهیز مدارس و وسایل کمک آموزشی هدف این کاروان است.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 28 October 2020

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان اعلام کرد: توجه جدی به نماز جماعت در مدارس با  رویکرد اخلاق و معنویت

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه کاروان مهر شاد در سطح استان به راه افتاده است، تاکید کرد: کمک به مدارس و تجهیز آنها برای آموزش بهتر هدف این کاروان است.

وی با بیان اینکه تقویت و توسعه مهارت آموزی یکی از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: باید از ظرفیت خیران برای تکمیل تجهیزات آموزشی و فضاهای این حوزه استفاده کرد.

محمد دستورانی افزود: تجهیزاتی که کاروان مهرِشاد برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دبیرستان‌های کاردانش استان به ارمغان می‌آوردند در بخش‌های تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، کمک آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی خواهد بود که از امروز توزیع آن‌ها صورت گرفته است.

دستورانی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، سهم رشته‌های فنی و مهارتی در آموزش و پرورش باید به ۵۰ درصد برسد و در زمان حاضر استان سمنان در تحقق این برنامه از استان‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شود و با تحصیل ۴۵ درصدی دانش آموزان استان در رشته‌های مهارتی، رتبه اول کشور را کسب کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار