مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان:
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۱۱۱ مورد حریق و حادثه طی مهرماه سال جاری در شهر سمنان خبر داد و گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۵۹ نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 28 October 2020

وقوع ۱۱۱ مورد حادثه و حریق در سمنان/ ۵۹ نفر نجات یافتند

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور  ضمن بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی سمنان در مهرماه سال جاری به ۱۱۱ مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند، ابراز داشت: در مجموع این عملیات‌ها طی ماه گذشته ۵۹ نفر (مرد و زن) نجات یافتند.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان ۴۵ مورد حوادث آتش‌سوزی را در مهرماه پوشش دادند، افزود: از این میزان بیشترین تعداد آن ۱۷ مورد آتش‌سوزی ساختمان‌های متروکه و ضایعات، ۹ مورد حریق وسایل نقلیه و هفت مورد حریق پارک‌ها و فضای سبز را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه ۶۶ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث با ۳۱ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور و ۱۸ مورد گرفتن حیوانات موذی بوده است.

اسمعیل پور با بیان اینکه تعداد ۱۰ مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، در ادامه تصریح کرد: این حریق‌ها و حوادث همگی توسط نیروی‌های عملیاتی آتش‌نشانی سمنان به‌خوبی پوشش داده‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به یک هزار و ۷۲۸ تماس با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، افزود: که از این میزان تماس با مجموع ۵۹ ساعت و هشت دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار