فدراسیون کشتی با برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی نشان داد عزمی جدی برای اجرای عدالت دارد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 28 October 2020

به گزارش تابناک سمنان  پس از آنکه اتحادیه جهانی کشتی با اعلام به فدراسیون‌های عضو، از برگزاری رقابت‌های بزرگسالان جهان در روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذر به میزبانی کشور صربستان خبر داد با تصمیم کادر فنی تیم های ملی، بلافاصله اردوی آماده سازی برای حضور در این مسابقات آغاز شد اما به توجیه اینکه زمان چندانی تا رقابت های جهانی باقی نمانده، قرار شد امسال انتخابی تیم ملی برگزار نشود.

بنا براین گزارش ابتدا کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بلافاصله تغییر موضع داد و تصمیم گرفت انتخابی را در ۳ وزن برگزار کند و به دنبال آن بار دیگر در اقدامی جدید اعلام شد مسابقات انتخابی در ۷ وزن دیگر نیز برگزار می شود تا شاهد انجام این رقابت ها در همه اوزان باشیم.

اما اتفاق جالب دیگر اینکه، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی که اصلاً اعتقادی به مسابقات انتخابی بویژه در سال جاری نداشت نیز در اقدامی متفاوت اسامی برخی فرنگی کاران را در اوزان دهگانه اعلام کرد تا در روز ۱۵ آبان ماه و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران، شایسته ترین نفرات با برگزاری پیکارهای انتخابی مشخص شوند. به طور حتم باید به فدراسیون کشتی و البته کادر فنی تیم های ملی نمره قبولی داد که با موافقت خود در برگزاری دیدار های انتخابی کمک کردند تا حق به حق دارد برسد.

حال اینکه شاید برخی اسامی همچون سعید عبدولی برای انتخابی از قلم افتاده باشد و اصلاً ممکن است کادر فنی برای تعدادی از کشتی گیران برنامه خاصی را در نظر داشته باشد اما نکته ای که حائز اهمیت و دغدغه آزاد و فرنگی کاران است اینکه آیا نفر نخست دیدار انتخابی، ملی پوش ایران در جهانی صربستان خواهد بود و یا ممکن در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد شود. در گذشته که یک سری آیتم ها برای ملی پوش شدن سَوای قهرمانی در انتخابی وجود داشت که دست کادر فنی را باز گذاشته بود اما حالا با توجه به تاکید فدراسیون بَر انتخابی و فاصله کوتاه تا جهانی باید دید برترین های انتخابی چقدر شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ خواهند داشت و آیا حق به حق دار می رسد؟

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار