مهدی سلامتی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از احداث سردخانه ۱۵هزار تنی در استان خبر داد و گفت:این طرح ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مجوز راه‌اندازی پایانه صادراتی آن صادرشده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 27 October 2020

مهدی سلامتی - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه توسعه صادرات استان سمنان از اجرای طرح احداث سردخانه ۱۵ هزار تنی در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ارتقا طرح و افزایش پتانسیل و ظرفیت‌های این مجموعه را از اهداف اصلی راه‌اندازی پایانه صادراتی در سردخانه است، افزود: پایانه صادراتی استان امری بسیار مطلوب و حائز اهمیت است و می‌توان از این ظرفیت سرمایه‌گذاری به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

مهدی سلامتی با اشاره به صدور مجوز راه‌اندازی پایانه صادراتی استان سمنان در این سردخانه بیان کرد: این طرح توسط پیمانکار با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و مشارکت سرمایه‌گذار خارجی در حال اجراست.

سلامتی خاطرنشان کرد: این طرح با موافقت اعضا در این کارگروه تصویب و سیر انجام مابقی مراحل اداری در دستور کار قرار می‌گیرد و سرمایه‌گذار نیز موظف است در کمترین زمان ممکن طرح توجیهی خود را ارائه کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار