سوپ عدس یکی از غذا‌هایی است که با توجه به شیوع بیماری همه گیر کرونا و شروع فصل زمستان باید به مصرف ان توجه جدی داشت.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 26 October 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روزنامه الوطن مصر، افراد در جستجوی روش‌هایی برای محافظت از خود در برابر ابتلا به ویروس کرونا هستند که این روزها به یک بیماری همه گیر جهانی( پاندمی) تبدیل شده است و این درحالی است که یک نوع غذای ساده در دسترس دارند و می‌تواند فواید اعجاب انگیزی در‌ این خصوص داشته باشد.

سوپ عدس یکی از غذا‌هایی است که به ویژه با توجه به بیماری همه گیر کرونا و شروع فصل زمستان باید بر خوردن آن بسیار رغبت شود؛ زیرا این غذا، معدنی از زینک است که بدن برای تقویت ایمنی خود به آن نیاز دارد.

دکتر احمد ابو النصر عضو شورای درمان با گیاهان دارویی آمریکا با بیان اینکه سوپ عدس فواید شگفت انگیزی دارد، بیان کرد: این غذا به دلیل پروتئینی که دارد، به کودکان کمک می‌کند تا به طور طبیعی رشد کنند.

او ادامه داد: این غذا برای خانم‌های باردار نیز مفید است؛ زیرا از بدشکلی جنین جلوگیری کرده و آهن و مس مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. سوپ عدس همچنین لرزش دست کسانی که به دلیل کمبود ویتامین دچار این معضل شده اند، درمان می‌کند و علاجی برای کم خونی به شمار می‌رود.

این پزشک مصری افزود: سوپ عدس به دلیل آنکه سرشار از ماده معدنی زینک است باعث تقویت ایمنی بدن هم می‌شود؛ به گفته احمد ابو نصر، خوردن سوپ عدس می‌تواند عفونت‌ها و درد‌های مزمن را هم درمان کند همچنین مداومت روزانه بر خوردن سوپ عدس به مدت ۸ هفته، کلسترول و تری گلیسیرید را از بین می‌برد، به ویژه برای کسانی که به رژیم غذایی کم کربوهیدرات و نمک پایبند هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار